I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum : Annyeonghaseyo : Konichiwa

Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow me on twitter and facebook okay! XD
No Haters, I'm a pro stalker XD


Round-Round



Story About Links


Square-Square



Dreams do comes true..


Triangle-Triangle


Skin Made by Mr Capital H
Background Founder by Pakcik Google
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Mr Capital H
Memories :')
Monday, December 3 | 11:35:00 pm | 0 BlackWhite
                                       



Assalamualaikum si Handsome and si Cantik semuanya. okayy hye korang!!!!! Rindu aku tak? cehh rindu lah tu :P Koranggggg :( Dah dua tahun kite bersama, macam mana aku masuk kelas 4 UM kenal korang mcam tu jugak lah aku keluar sekolah tinggalkan 5 UM tu :( Ehhh you never walk alone ah Eh? haha tiba tiba eh maksud aku Kite jgn end relationship kite dekat sini macam ni je tau? Tau korang tau?

Okay semasuknya aku ke dalam kelas UM tu (pada asalnyer di bilik taeyangan) aku pandang kanan dan kiri. Oh okay. Zupppppp!!! terus aku carik tempat kosong and duduk -.-' haha XD mule2 aku nak duduk sebelah Amer tapi si Epul tarik aku duduk sebelah dia :'( sorry Amer, i curang dgn you XD lol just kidding =..='

Pada awalan aku masuk kelas tu, majoriti budak laki semua aku dah kenal. Tapi yg satu kelas dgn aku mse f3 Epul, Azim and Ikin :) Budak2 laki mse tu ni haa Amer Ipin Harris Maman Khair Epul Bilal Azim Aiman Azraf Luqman Hafiz(ni aku haha). Tapi lama kelamaan Harris Azraf Amer Maman Khair pindah :0 Tinggal sikit je laki kelas tu XD Dafuq!! terancam siall budak laki kelas ni XD

Bilal, dia ni the best guy ever and the most 'alim' er dalam kelas tu. Tapi kadang2 dia ni annoying jugak XD He's genius, die hard fan of anime, hardcore gamer, but yg paling aku nyirap dgn dia ialah dia ni asyik main game je tapi otak still power, pandai, result dia still awesome >.< Next person is Azim, dia ni kire kembar Bilal er, semua benda dia buat mesti Bilal ade haihh ==' Sweet couple ever XD Azim ni bestie aku since sekolah rendah XD Ipin pulak, dia ni orang paling pelik di dunia yg pernah aku jumpe XD *STS but it's true. Susah nak describe dia. Sape yg kenal dia ni tau laa perangai dia acano XDD

Aiman & Epul aku da lame kenal. Diorang ni sempoi, gempak and whatever best geng dgn diorg XD Tapi Epul ni seriously ANNOYING okay? So ANNOYING XD *STS* Uhmm..Luqman pulak, dia ni aktif dlm aktiviti sekolah XD sangat aktif okay? haha XD *STS* Dia ni sporting laa dgn aku. Overall budak2 laki ni rapat dgn aku XD

Hmm.. pelajar perempuan kelas tu pulak Ikin Yus Bambul Amani Wan Dalya Fazira Ieda Yusra Atikah Aten Seha Marsya Syahirah :) Majoriti diorg ni dari kelas 3 UIA & UM. Tapi awal tahun uh aku rapat dgn Ikin & Yus sbb da kenal diorg lame. Budak2 yg lain just tau name je. But yg aku kenal awal skit Yusra, sbb Amer salu cite kt aku pasal dia mse f3. Tapi Yusra aku kenal gitu2 je ar. Yusra ni kalau senyum :) manis je :3 Eh eh dia ni scandal Bilal lhaa haha sorry XD Uhhmm Fazira? haha dia ni aku kenal since sekolah rendah tapi kenal2 gitu gak er, budak pandai laa katakan XD Rumah punz dekat2 dgn rumah aku haha XD Dia ni kalau marah comel je tengok *bak kata Muizman* haha XD Dalya, hmm dia ni pandai :D genius dan suke ketawa and happening XD Aku rapat dgn dalya mse kiteorg klas 4UM g Tanjung Piai, WAVE camp, mse tu aku satu grup dgn dalya hihi XD

Seha Aten Marsya ni boleh diberi gelaran makcik KPOP hhahahahaha XD *STS* but it's fact okay :p Diorang ni sporting laa especially Aten & Seha XD Seha ni kekadang gangster gak. Gelaran dia Kak Yong XD hmm, Bambul pulak, *nme dia Syafiqah* , dia ni tinggi orangnyer, a good debater and power English :) Aku mengagumi dia :D hehe XD Amani dgn Wan pulak, diorg ni punz mcm kembar, dua2 pandai, kelakar and comel je XD

Ikin and Yus, diorg ni mmg sekepala dgn aku haha XD Yus ni kire trouble maker laa kt kelas UM ni, kalau dia takde, tak meriah kelas uh :) Dia ni VIP's haha XD Addict gile dgn BigBang XD Ikin pulak, she's my chinggu :) Pape problem aku share dgn dia. Dia pun cmtu. Dia ni salu kne kacau dgn Azim haihh geram aku XD

Hmm.. Ieda. Ieda? Huhu dia ni seorang yg matang di mata aku :3 comel, pendek, kelakar, kuat tidor, kuat menggelabah, minat KPOP jugak, and peramah :) Dia ni kan.. suke buad hal sendiri tau XD Kadang2 pelik punz ade haha :p *STS* Hmm ingat lagi mse tu aku tk rapat sgt dgn dia, tp pd satu hari uh dia IM aku dulu, tnye homework sbb dia tk dtg XD Lama2 rapat la jugak dgn dia haha Eh?

Hmm... overall mse form 4 ni bole laa dikatakan tahun honeymoon HAHAHA XD eh? lol =..='

-NEXT CHAPTER-

Zaman form 5 punz bermula XD ade 2 orang budak baru masuk :D Lelaki okay?! haha *bertambah laa jugak para lelaki dlm kelas tu* Sorang dari kelantan, Muizman..sorang lagi tak tau mne asal usul dia HAHAHA XD name dia Sadiq -.-' Muizman aku dah kenal since form 2 lagi, sbb tu mse awal2 dia masuk aku happy gile XD Rindu laa katakan XD haha =..=' Dia ni jenis lelaki yg SPORTING gile bafak XD otak gile2, muke matang *tapi bila dia shave misai & janggut dia series muke jambu hahaha* XD *STS*

Sadiq ? dia ni pelajar yg bermasalah sikit tapi pape pun dia sporting laa, happy go lucky je, tk pena stress and teging** haha whateva *tangan dibahu* -.-' Aku laa insan yg teraniaya** eh? haha yg terpaksa uruskan hal2 dia kt sekolah tu.. homework laa, kne ajar dia laa, haha takpe Sadiq, aku ikhlas buad semua tu :) Aku kan ketua kelas HAHA =.='

Tahun tu jugak kiteorang SPM O.o' tapi entah knape makin dekat SPM, makin malas study haha XD aku lhaa uh =..=' Tahun ni macam2 aktiviti aku masuk LOL sbb nak dpt markah koko tinggi XD

Sepanjang tahun tu jugak laa macam2 perkara terjadi.. pergaduhan, salah faham cikgu, macam2 laa -_-' Hmm semua tu warga 5 UM hadapi dgn tabah.. Setiap masalah dapat diselesaikan. Aku pulak ketua kelas -.-' pape hal aku laa kne tanggung ~~ mse f4 Yus yg jadi penolong ketua kelas, but mse f5 hoho Ieda pulak yg jadi ==' Makin gelabah aku XD

Tanggungjawab aku sbg ketua kelas ni banyak, tapi aku terima and jalankan dgn ikhlas. Sbb mse f4 ckgu kelas mse tu ckgu Masni, dia kecewa dgn aku sbb tak jalankan tugas dgn baik so naik f5 aku nak tebus laa balik tanggungjawab tu :(

Hmm.. SPM dah pun abis..so lepas ni da tak jumpa korang kt sekolah lagi :( takde lagi reject mereject sesama korang, takde lagi Sadiq Epul mengarut depan kelas, tkde lagi dengar Yus nyanyi dalam kelas, tkde lagi nampak Sadiq jejoget ntah pape, tkde lagi Azim menggatal dgn budak perempuan, tkde lagi study group dgn korang, tkde lagi gelak ketawa korang, takde lagi nak kirim beli makanan kt dalya yusra fazira mse diorg g koperasi, tkde lagi gelak comel Ieda & Dalya, tkde lagi aku menyanyah tanye sape tk datang, tkde lagi dgr Luqman terjerit2 haha, tkde lagi ketua kelas korang terjerit2 mintak homework nak hantar kt ckgu, tkde lagi lawak2 cikgu Fadh, tkde lagi story2 Teacher Too :'( and i'll miss every single thing that was happen between us :'(

Guyyssss, Im sorry for every single thing. Kita dah macam adik beradik selama dua tahun ni So please jgn putuskan hubungan ni macam ni je. Klau jumpa dekat luar Tegor tegor lah. Yang laki semua aku tk kesah, senang contact, kalau ade mase lapang kite Futsal er ape lagi an? haha :') Yang perempuan pulak kalau jumpe kt luar ke lepas ni jgn laa awkward sangat ye, SMS laa aku kalau rajin, insyaallah aku reply :') Kalau free ke nanti kite hang laa sama2 okay? Hmm lepas ni korang jaga lhaa diri tu elok2, lepas ni ketua kelas dah tkde nak jage kelakuan korang semua time dlm kelas :'(

Here are some pictures of us :')  

Boys of 5 UM :')

We are United but we aren't Man.U fans XD


*budak yg kt depan tu penolong ketua kelas XD


Girls of 5 UM :) with Madam Too Wee Chin ^.^


Epul ! haha XD handsome kan dia?

Ieda, Dalya, Yusra, Fazira XD

hehe XD *masa hari graduasi* :D


Guys, just please remember every single thing about us. Jgn lupa okay? Take care guys. I just wanna let you know, you all are the best that i ever had. Pinky swear. I love you..


hmmm... take care guys :*
Enjoy your life, okay? Bye~

Sincerely,
Hafiz Farid.


Older Post | Newer Post